Պայմանները և դրույթներ

ԱՊՐԱՆՔԻ ՎԵՐԱԴԱՐՁԻ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ

 

Պատվերի չեղարկում

Մինչ ապրանքը գնորդին փոխանցելը՝ Դուք կարող եք հրաժարվել գնումից ցանկացած պահի: Եթե պատվերը կանխավճարային է, ապա Դուք կարող եք ետ վերադարձնել վճարված ամբողջ գումարը Ձեր քարտին՝ գրելով [email protected] էլ. հասցեին:

 

Վերադարձ

Երբ Դուք գնումը կատարում եք հեռակա մեթոդով (սուրհանդակային առաքմամբ) https://miarmenia.am/hy/ ինտերնետային խանութից, ապա կարող եք վերադարձնել ապրանքը՝ ստացման պահից 14 (տասնչորս) օրվա ընթացքում: *Այս դեպքում առաքման ծախսերը հոգում է գնորդը:

* Այս պայմանը գործում է միայն https://miarmenia.am/hy/  առցանց խանութից օնլայն գնումներ կատարելու դեպքում:

Տեխնիկական թերությունների հայտնաբերումից հետո գնորդը կարող է հրաժարվել ապրանքից՝ այն ստանալուց հետո 14 օրվա ընթացքում: Այս դեպքում կատարվում է տեխնիկական փորձաքննություն (նշված ժամկետից հետո ապրանքը ենթակա է երաշխիքային վերանորոգման):

Վերադարձվող ապրանքը պետք է լինի.

•            ամբողջական հավաքածուով

•            առանց օգտագործման հետքերի և մեխանիկական վնասների,

•            ապրանքի տեսքի պահպանմամբ և սպառողական հատկություններով,

•            չկեղծված օրիգինալ փաթեթում

մակնշման և պահպանման,

•            կնիքների, գործարանային պիտակների պահպանմամբ

բնօրինակ փաստաթղթերով,

•            ապրանքի գնման հաստատմամբ՝ վաճառքի ապրանքագրով, դրամարկղային անդորրագրով (եթե առկա է)

Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ վերադարձի պայմանները չեն ենթադրում սարքավորումների շահագործումը, թեստավորման համար օգտագործումը և ապրանքների այլ օգտագործումը: Մենք ընդունում ենք մտափոխվելու Ձեր իրավունքը, սակայն կարող ենք մերժել նախկինում օգտագործված ապրանքների վերադարձը կամ փոխանակումը:

Եթե ապրանքին կցվում է նվեր կամ լրացուցիչ պարագաներ, ապա դրանք նույնպես ենթակա են վերադարձի՝ սահմանված կանոններին համապատասխան:

 

 

 

Վերադարձնելու համար

 

Դուք կարող եք ՝ զանգահարել +374 (99) 942664 հեռախոսահամարով  լրացուցիչ տեղեկատվություն ստանալու համար:

Մեր օպերատորը կապ կհաստատի Ձեզ հետ՝ վերադարձի հաստատման և ապրանքը հետ խանութ վերադարձնելու համար: Առաքման վճարն իրականացվում է գնորդի կողմից: Դուք կարող եք ինքնուրույն վերադարձնել Ձեր պատվերը հետևյալ հասցեում՝ ք. Երևան, Հյուսիսային պողոտա 11:

Ապրանքների հետ մեկտեղ անհրաժեշտ է վաճառակետ ներկայացնել գնման հաստատման փաստաթղթերը:

Ապրանքը վերադարձնելուց հետո անցկացվում է համապատասխան ստուգում Xiaomi-ի  պաշտոնական սպասարկման կենտրոնի կողմից` բացառելու համար հաճախորդի կողմից վնասելու փաստը:

Եթե սարքավորումների և վերադարձված ապրանքների կարգավիճակի վերաբերյալ չկան բողոքներ, ապա վերադարձվում է գումարը: Եթե գնումը կատարվել է կանխիկ` վերադարձվում է հաճախորդին կանխիկ, իսկ անկանխիկի դեպքում` գումարը վերադարձվում է պահեստ ժամանման պահից՝ 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում: Փոխանցումները կատարվում են հաճախորդի ընթացիկ հաշվեհամարին կամ բանկային քարտին, որով կատարվել է վճարումը:

Հարցերի դեպքում մեր օպերատորը կապ է հաստատում Ձեզ հետ:

 

 

ՍՈՒՐՀԱՆԴԱԿԱՅԻՆ ԱՌԱՔՈՒՄ

 

Պատվերի փոխանցումը առաքման ծառայությանը կատարվում է այն բանից հետո, երբ հրամանը հաստատվում է ինտերնետային խանութի օպերատորի կողմից:

              Առաքման արժեքը և ժամկետները կախված են հաճախորդի բնակության վայրից: Առաքման ճշգրիտ արժեքին կարելի է ծանոթանալ պատվիրելու պահին:

              Երևանում պատվերների առաքումն իրականացվում է աշխատանքային օրերին, ժամը՝ 09:00-18:00: Ապրանքները կհանձնվեն գնման օրվանից հետո՝ 1-2 աշխատանքային օրվա ընթացքում: Եթե որոշակի պատճառներով ապրանքների առաքումն անհնար է, ապա մենք կտեղեկացնենք Ձեզ այդ մասին:

              Մարզերում պատվերների առաքումն իրականացվում է 1-5 աշխատանքային օրվա ընթացքում: Եթե որոշակի պատճառներով ապրանքների առաքումն անհնար է, ապա մենք կտեղեկացնենք Ձեզ այդ մասին:

              Երևանի տարածքում առաքման դեպքում առկա է նաև հրատապ առաքման հնարավորությունը: Առաքումն իրականացվում է նույն աշխատանքային օրվա ընթացքում, այն պայմանով, եթե պատվերն ընդունվել է մինչև ժամը 15:00:

Խոշոր չափսերի ապրանքների առաքման դեպքում՝ առաքման արժեքը կտարբերվի ստանդարտից:

Սուրհանդակն առաքում է ապրանքը փակ փաթեթավորմամբ: Սուրհանդակի միջոցով ապրանքների առաքումը սահմանափակվում է ապրանքի բոլոր բաղադրիչների առկայության և արտաքին վնասների բացակայության ստուգմամբ: Ապրանքների շահագործման ցուցադրումը նախատեսված չէ:

Ստորագրելով առաքման անդորրագիրը՝ Դուք հաստատում եք, որ առաքված ապրանքներն ունեն համապատասխան որակ, առկա չեն արտաքին վնասներ և ընդունված են Ձեր կողմից:

 

ՎԵՐՑՆԵԼ ԽԱՆՈՒԹԻՑ

Դուք կարող եք վերցնել Ձեր պատվերը հետևյալ հասցեից`

ք. Երևան, Հյուսիսային պողոտա 11:

Աշխատանքային գրաֆիկ՝ ամեն օր, ժամը՝ 10:00-22:00:

 

ԵՐԱՇԽԻՔԱՅԻՆ ՊԱՐՏԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

1. Հայաստանի Հանրապետությունում Xiaomi կազմակերպության (այսուհետ «Արտադրող») երաշխիքային պարտավորությունները գործում են միայն ՀՀ տարածքում նախատեսված առաքման և վաճառքի, ՀՀ-ում ձեռք բրված և ՀՀ ստանդարտներին համապատասխանեցված Xiaomi ապրանքային նշանի ապրանքների համար:

2. Ապրանքի երաշխիքային սպասարկումն ամբողջ երաշխիքային ժամանակահատվածում իրականացնում է լիազորված սպասարկման սրահներում: Սպասարկման սրահների հասցեները կարելի է գտնել մեր կայքի «Սպասարկման սրահներ» էջում:

3. Երաշխիքային ծառայությունների իրականացման պարտադիր նախապայման է համարվում վաճառքի ամսաթվով լրացված և հաստատված փաստաթղթի առկայությունը (երաշխիքային քարտը, որտեղ պետք է լրացված լինի ապրանքանիշի անունը, երաշխիքային ժամկետը, վաճառքի ամսաթիվը և սարքի սերիական կամ դրամարկղի անդորրագրի համարը):

4. Երաշխիքային սպասարկման են ենթակա այն արտադրանքները, որում առկա են թերություններ արտադրողի մեղքով: Երաշխիքային ժամկետը հաշվարկվում է վաճառքի օրվանից և գործում է սմարթֆոնների համար՝

 

Հիմնական արտադրանքի համար՝ գնման օրվանից սկսած 12 ամիս, բայց ապրանքի ծառայության ժամկետի ընթացքում:

Հավաքածուում ներառված մարտկոցի, լիցքավորման սարքի, հիշողության քարտի համար՝ գնման օրվանից սկսած 6 ամիս, բայց ապրանքի ծառայության ժամկետի ընթացքում:

 

Mi Band ֆիթնես-թևնոցների համար՝

Հիմնական արտադրանքի համար՝ գնման օրվանից սկսած 6 ամիս, բայց ապրանքի ծառայության ժամկետի ընթացքում:

Հավաքածուում ներառված թևնոցի համար՝ գնման օրվանից սկսած 14 օր, բայց ապրանքի ծառայության ժամկետի ընթացքում:

 

3-րդ կետում նշված փաստաթղթերի բացակայության դեպքում՝ երաշխիքային ժամկետը հաշվարկվում է ապրանքի արտադրության օրվանից:

 

Ապրանքի ծառայության ժամկետը, ներառյալ հավաքածուում առկա մարտկոցի, լիցքավորիչի, մալուխի, հիշողության քարտի համար կազմում է 36 ամիս՝ սկսած արտադրության օրվանից:

 

Արտադրողի երաշխիքային պարտավորությունները չեն կիրառվում՝ պատյանների, պայուսակների, բռնակների, փոխարինելի վահանակների, թևնոցների և այլ պարագաների համար, որոնք ներառված են հավաքածուում:

             

Արտադրողը չի կրում երաշխիքային պարտավորություններ և չի տրամադրում ապրանքի համար անվճար ծառայություն հետևյալ դեպքերում՝

եթե ապրանքի երաշխիքային ժամկետը վաճառքի օրվանից սպառվել է,

եթե արտադրանքի ծառայության ժամկետը սպառվել է,

եթե ապրանքի արտադրության օրվանից՝ սմարթֆոնների համար անցել է ավելի քան 12 ամիս և Mi Band ֆիտնես թևնոցի համար՝ 6 ամիս, (միայն այն դեպքում, երբ սարքը չունի վաճառքի ամսաթիվը հաստատող փաստաթղթեր, ինչպիսին են օրինակ՝ դրամարկղային անդորրագիր կամ ճիշտ լրացված երաշխիքային քարտ, որը պարունակում է տեղեկատվություն ապրանքի և վաճառողի մասին),

եթե ապրանքում փոխված են IMEI-ի համարները,

եթե ապրանքը, որը նախատեսված է անձնական օգտագործման համար՝ օգտագործվել է առևտրային գործունեության համար, ինչպես նաև այլ նպատակներով, որոնք չեն համապատասխանում ապրանքի հիմնական նպատակներին,

ապրանքի հավաքածուում ներառված՝ օգտագործողի ուղեցույցում սահմանված շահագործման պայմանների և կանոնների խախտման դեպքում,

եթե առկա են ոչ պատշաճ վերանորոգման հետքեր կամ լիցենզավորված սպասարկման կենտրոնից դուրս բացելու փորձերը, ինչպես նաև նախապես տեղադրված համակարգչային ծրագրերի միջամտություն,

երբ դիսփլեյում (էկրանում) առկա են երկու (2) կամ ավելի քիչ պակաս պիքսելներ, որոնք, ըստ արտադրողի քաղաքականության չեն համարվում երաշխիքային թերություններ,

եթե վնասները (թերությունները) առաջանում են վիրուսային ծրագրերի ազդեցության պատճառով, նախապես տեղադրված ծրագրային ապահովման միջամտությամբ կամ երրորդ կողմի ծրագրակազմի օգտագործման պատճառով (ոչ օրիգինալ): Արտադրողը չի կրում պատասխանատվություն արտադրանքի օպերացիոն համակարգի շահագործման անկայունության և / կամ առաջացող խնդիրների համար, որոնք կապված չեն գործարանի կարգավորումների հետ, այլ կապված են գործառնական առանձնահատկություններից կամ երրորդ կողմի ծրագրային արտադրանքի տեղադրումից,

եթե ապրանքում տեղադրված է օգտագործողի արգելափակում, գրաֆիկական բանալի, օգտվողը մոռացել է Google հաշվի և Mi հաշվի գաղտնաբառերը,

եթե թերությունն առաջացել է Xiaomi-ի կողմից չարտադրված, ոչ օրիգինալ պարագաների կամ այլ ապրանքների օգտագործման պատճառով,

եթե թերությունն առաջացել է ֆորս-մաժորային իրավիճակների (օրինակ՝ երկրաշարժ, հրդեհ, կայծակ, էլեկտրական ցանցի անկայունություն), սպառողի կամ երրորդ կողմի դժբախտ պատահարների, դիտավորյալ կամ անհիմն գործողությունների պատճառով,

եթե սպառողին փոխանցվելուց հետո հայտնաբերվել են՝ մեխանիկական վնասվածքներ (ճաքեր, քերծվածքներ, անցքեր), խոնավության, կորոզիայի, օքսիդացման, բարձր կամ ցածր ջերմաստիճանի ազդեցության հետևանքով առաջացած վնասներ, օտար առարկաների, նյութերի, հեղուկների, միջատների ներթափանցման դեպքեր,

եթե թերությունն առաջացել է արտադրանքի օգտագործման ժամանակ բնականոն մաշվածության պատճառով: